lørdag 1. desember 2012

Staffeli-julekort

Her har jeg laget et staffeli-julekort med mitt favorittpapir Piondesign :-)
 
Jeg måtte kjøpe meg Bildmälarnes skjønne julestempler for noen uker siden, og har laget noen kort med dem i november. Jeg har en del kort som jeg ikke har lagt ut nå, så det blir noen blogginnlegg framover.
 
Rammen er Spellbinderdies, stjernekransen er Memory box, mens snøkrystall, poinsetta og borden er fra Magnolia. Jeg er veldig fornøyd med mine innkjøp av de nye Magnolias diesene, og har brukt dem masse allerede.
 
Ellers har jeg brukt diverse perler og raindrops.  Snøkrystallen og blomsten er først svertet med distress ink og deretter sprayet med glimmermist.
 
 
 
Motivet er fargelagt med Copic markers.
 
 
Litt dårlig bilde, men her har jeg brukt stempel fra Papirdesign
 

 
Kortet er et av mine 3 november bidrag til Hjertebodens juleblogg
 
Jeg melder også kortet på følgende utfordringer:
 
 
 
Så må jeg til slutt fortelle at JEG har fått adventskalender!!!
Min kjære, snille mann har kjøpt adventskalender hos min lokale hobbybutikk - Nordlys hobby :-)
Det vil si 24 dager med scrapperelaterte smågaver,man blir ikke mindre glad i adventstida når man får en så fin overraskelse :-)
 
Ha er riktig fin lørdagskveld og 1. søndag i advent !


7 kommentarer:

  1. Herlig julekort i utradisjonelle farger :)

    SvarSlett
  2. Flott kort i lekre farger! Den snøkrystallen var så fin. ♥

    SvarSlett
  3. Flott julkort i fine farger:) Nydelig stempel som fint fargelagt!

    SvarSlett
  4. Fantastisk nydelig, alt fra fargebruk til pynting!
    Tusen takk for at du deltar hos NSHK.
    Klem fra Gunn

    SvarSlett
  5. Lena, your beautifully colored angel on her horse looks wonderful on this pretty card. So glad to see your entry at the Crafts and Me Stamps digi team's "Ribbon or Trim" challenge. Hugz, ~ Rose

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)