mandag 31. desember 2012

Små søte vinterbarn fra 60-tallet - og et riktig godt nytt år!

Jeg rekker ennå ett innlegg før året er omme, og det blir med litt nostalgi :-)
 
Jeg er så heldig å ha vokst opp med seks søsken og en haug med søskenbarn (kusiner og fettere) rundt meg. Den ene av mine søstre fikk i høst en god del bilder fra mammas gode hjelper og faste barnevakt da vi (mest de eldste da jeg er yngst) var små. Disse bildene var ny for oss og veldig morsomme å se.
 
Ett av bildene var et nydelig vinterbilde, perfekt til julekort! Dette ønsket søsteren min å få laget til de som var på bildet, samt til gode Astrid som tok bildet. Jeg tok på meg oppdraget med forbehold om at jeg kunne lage dem ganske like, jeg hadde nemlig ikke all verdens tid på meg...
Jeg valgte å lage staffelikort fordi man da kan ha kortet stående framme om man ønsker det.
 
Resultatet kommer her, jeg håper og tror at mottakerene ble fornøyde :-)
 
 
På bildet har vi min bror Bjørn Ole, søster Birgitt, kusine Hege, kusine Bente og søster Kari
 
 
Da kommer resten på rekke å rad :-)






Jeg laget også en tekst som jeg brukte på alle kortene, bortsett fra det som var til henne selv.
Det fikk hun av meg som "gavelapp" på julegaven sin.
 

 
 
Da gjenstår det bare å ønske alle sammen et riktig godt og kreativt nytt år!
 
Tusen takk for besøket og spesielt til deg som legger igjen spor - det setter jeg stor pris på :-)

4 kommentarer:

  1. Herlig "masseproduksjon" over samme bilde :) Kan tenke meg at det var mange fornøyde mottakere av disse skjønne og personlige kortene :)

    Godt nyttår Lenamor, og takk for alle trivelige stunder i året som gikk.

    Klem

    SvarSlett
  2. Så nydelige kort! Regner med de ble godt mottatt. Herlig bilde også. :)
    Gost nyttår!

    SvarSlett
  3. Sjarmerende småtroll på bildet! Dette ble nok artig å få og blir sikkert stående framme etter at julekortsesongen er over.

    Godt nytt år! Skal bli fint å følge deg i 2013!

    Klem

    SvarSlett
  4. Så artig å bruke bilder fra man er liten !Det kommer nok til å falle i smak.Kjempe fine er de alle sammen

    Godt Nyttår
    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)