fredag 21. desember 2012

Juletag, eller pakkelapper om du vil

Nå er det siste innspurt før vi er klar for jula, da blir det ikke så mye bloggtid.. men her er iallfall mitt desember-bidrag til Hjertebodens juleblogg.

Månedens utfordring var å lage pakkelapper, så her har jeg laget to.
 
Den første er sterkt inspirert av en tag jeg fant på bloggen til Anne's paper fun
 
På bagkgrunnen har jeg brukt sølvfarget distress stain, og deretter distress evergreen.
Teksten er stempel fra Kreativ Hobby, mens snøkrystallene er Inkadinkado.
Snøkrystallene er MS punch. Ellers har jeg brukt pebbles, band, blonde og fjær.
 
 
 
 
Pebblesen er hjemmelaget, jeg elsker engler og har laget et ark med diverse engler for lenge siden og glemt å bruke dem! Her har jeg pebbles med glitter, liker effekten av de :-)
 
 
 
Den andre tagen har jeg brukt gull distress stain og deretter distresset med både vintage photo og victorian velvet. Kantene har jeg brukt black  soot på.
 
Motivet er stempel fra Stempelglede, mens teksten er fra Kreativ hobby.
Stor snøkrystall er Spellbinders og liten er punch fra MS. Swirl er Tim Holtz, poinsetta er Magnolia og noter fra Memory box. Ellers er det diverse fra skuffen, utrolig hvor mye som har fått plass ser jeg nå :-P
 

 
 
Må bare si at jeg er utrolig fornøyd med at jeg var med på Hjertebodens utfording igjennom hele året. Ikke bare hadde jeg mange julekort ferdig, men også en del tags/pakkelapper og det merker jeg nå er helt supert! :-)
 
 
Håper dere også har tid å kose dere også innimellom, og ikke bare stresse nå før jul :-)
 

2 kommentarer:

  1. Så flink du er! Det er jo rene kunstverka!
    Det er noe annet enn "kjøpelappene" som jeg bruker.

    Julevasken er akkuret ferdig, og nå skal jeg kose meg og strikke. Pynter resten i morgen.


    Riktig god jul!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Disse var skjønne!Og GODT jobba med hjerteboden - æ ramla av i november ;)

    Masse klemma :)

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)