mandag 24. desember 2012

God jul

Nå har endelig julefreden senket seg, det vil si de to siste dagene har bare vært kos med småting å gjøre.
 
Jeg har så mye som skulle vært lagt ut, så jeg kommer med et siste innlegg før julen ringes inn :-)
 
Dette sjokoladekortet er laget på bestilling.
 
Jeg har brukt pyntepapir fra Papir i hjerter, motivet fra Sagene vintage tror jeg, stjernekrans er Memory box og poinsetta med blader er Magnolia.  Ellers har jeg brukt perler, metallhjørne, charms, blonde og osteklut.
 
 
Samme papir inne i lokket, her passet stempelet fra Papirdesign veldig godt papiret.
På høyre side har jeg brukt papir fra Nille og MS kantpunch.

 
Jeg melder kortet på følgende utfordringer:
 
 
 
Med dette så ønsker jeg alle en riktig god jul :-)
 
 

6 kommentarer:

  1. Vældig smukt chokolade julekort ! 1000 tak for din deltagelse på card and scrap og Glædelig jul !
    Knus Hjørdis :0)

    SvarSlett
  2. Nydelig sjokoladekort :)

    God jul til deg og familien Lenamor :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Så nydelig kort i herlige duse farger :)

    Tusen takk for at du deltar hos Scrap'a'Long denne måneden

    Klem fra Beate

    SvarSlett
  4. Aldeles nydelig sjokoladekort! :)
    Ha en fortsatt fin jul. :)

    SvarSlett
  5. Kjempelekkert med et herlig, vinterlig motiv :)


    Takk for at du scrapper med Papirdokkene

    SvarSlett
  6. Meget smukt og nostalgisk. Tak fordi du deltager hos kort o mania!

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)