mandag 10. desember 2012

Julekort i julerødt

Her er faktisk enda et julekort i skikkelige julefarger! Jeg laget flere da jeg var så godt i gang i november :-)

Her har jeg brukt en av mine nyervervet Bildmälarna stempel, synes de minner om god gammel norsk jul - selv om de er svensk :-)
 
Jeg har brukt pyntepapir fra Piondesign. Spellbinderdies til rammen, Tim Holtz dies til "snøstjerne" og Memory box dies til label. Teksten er fra Ett trykk. Borderpunch fra MS. Metallhjørne fra WOC, litt perler og blonde. Motivet er fargelagt med Copic markers.
 
 
Innsiden av kortet, har brukt samme papir som innsiden, stempel fra Stempelglede.
 
 
 
Jeg melder kortet på følgende utfordringer:
 

2 kommentarer:

  1. Kjempefint kort i fine julefarger. Liker motivet godt;)

    SvarSlett
  2. Åh, nydelig :) Skjønt stempel du har skaffet deg :) :) Gjennomført lekkert igjen

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)