mandag 3. desember 2012

Julekort i tradisjonelle julefarger

Innimellom klarer jeg å få til et julekort i tradisjonelle julefarger også :-)
 
Her har jeg brukt pyntepapir fra Papirgleder, ramme og stjerne er Spellbinders, juletre er Memory box, poinsetta er Magnolia og snøkrystallene er Die-namics.
 
Motivet er et digistempel fra Saturated canary, fargelagt med Copic markers.
(fargene er dypere enn det som kommer fram på bildet)
 
div perler, charms og bånd fra skuffen.
På stjernen har jeg brukt gesso og glitter på kantene.
 


Jeg melder kortet på følgende utfordringer:
 
 
I dag ble det 1. lyset i adventsstaken tent :-) Det er så koselig med lysestaken, med stjerna og advenstake i vinduet, juletre i hagen og smånissene med lykter ved trappa som ønsker velkommen.
 Nå har også jeg og min flinke datter satt opp bakeplan, dette er noe vi bare koser oss med - selv om vi alltid baker mye mer enn det vi trenger :-)
Ønsker alle en fin ny uke, kos dere i adventstida!
 
 

 

4 kommentarer:

  1. Så flott farvelagt motiv :) Digger tradisjonelle julefarver! :) :)

    SvarSlett
  2. Nydelig julekort, så flott den juletrediesen var! :)

    SvarSlett
  3. WOW såå utrolig flott julekort og super fargelegging i nydelige julefarger

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  4. Kjempeflott julekreasjon!!! Takk for at du deltar på fargeutfordringen vår hos Sketchy Colors denne uka :)
    Klem, Lena Katrine

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)