fredag 24. mai 2013

Pop-up kort til konfirmant

Jeg forsøkte meg på et pop-up kort etter insipirasjon fra siste nummer av Et trykk.
Jeg strevde litt for å skjønne hvordan det skulle være, men jeg tror det ble riktig til slutt..
 
Jeg har brukt pyntepapir fra Papirdesign. Kortet ble bestilt til en typisk motor-gutt, så da ble det tannhjul og motorsykler. Jeg valgte å bruke mye svart, det er iallfall tøft.. for det er sannelig ikke enkelt å lage kort til gutter :-) Jeg liker ikke å ha for mye pynt på guttekort heller, men litt MÅ man jo ha..  Jeg måtte legge på et par punchblomster iallfall, for jeg syntes det ble så trasig uten :-)
Jeg har brukt tannhjul-dies, et par skruer og et gear fra Tim Holtz. Negativet er washi-tape.
Stemplene, både motiv og tekstene er fra Kort & Godt.


 
Slik ser det ut når det er trukket ut, jeg glemte å ta bilde av kortet sammenbrettet.


Jeg er ikke sikker på om jeg gidder å lage flere slike kort.. det ble litt mye styr :-P
 
Her i Alta har vi fortsatt SOMMER og det er bare HÆRLIG! Bare å nyte de dagene vi får :-)
 
I dag har jeg til og med hatt en fridag og har kosa meg ute hele dagen :-)
 
Ha en flott helg!



2 kommentarer:

  1. Stilig kort! Synes absolutt du må lage flere slike. Ta deg godt betalt for arbeidet!

    Kos deg i det fine været! I dag har det vært bra her også, men vi hadde frost i natt og kaldt er det i kveld også.

    God helg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Stilig og flott kort til konfirmant.
    Et flott oppsett du har brukt på dette korte.
    Ha en fin kveld...
    Klem :)

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)