fredag 17. mai 2013

Nok et staffelikort, til en jente-konfirmant

Dette er også et bestillingskort til ei søt jente.
 
Jeg fikk et bilde av konfirmanten som barn. Ettersom det er et barnebilde tatt for mange år siden så har jeg ikke sladdet det. Tar sjansen på at det går greit :-)
 
Jeg har brukt dies fra Spellbinders til ramme, Memory Box til swirl, blomsterkrans og label.
Sommerfuglene er punchet ut. Pyntepapiret er fra Majadesign bakerst, og det hvite fra Papirdesigns konfirmantserie. Roser og perleband og metallhjørne fra WOC, litt blonde fra Nordlys hobby. Kantpuncher fra MS.
 
 
Bilde av hele kortet

 
Panel nederst:
Her har jeg brukt dies fra Spellbinders. Stempelet er fra Kort & godt.
Under folden har ser det likedan ut, men med hvitt felt til å skrive på.
 
 
Da ønsker jeg alle en riktig fin 17. mai feiring!
Her i nord ser det ut til å bli en strålende dag værmessig iallfall :-)


Jeg melder kortet på følgende utfordringer:

Kort O Mania: Bingo (blonder, blomster, charms)
Card and Scrap: lag på lag

5 kommentarer:

  1. so sweet!! the papers are so pretty and love all of the beautiful layers :)

    SvarSlett
  2. Åhhh, hvor er den bare smuk♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.
    knuzzzzz Anne Bente DT♥

    SvarSlett
  3. Hei Lena! Dette kortet var bare så skjønt! Hovedpersonen ble nok fornøyd med kortet kan jeg tenke meg! Så fin du var i bunaden din på 17. Mai, jeg savnet å kunne ha på min :p

    Og, så morsomt at du er med å deltar på vår utfordring hos Kort 'O' Mania!
    Lykke til, og håper du blir med flere ganger! :)

    Klem fra DT Cathrine :)

    SvarSlett
  4. Aldeles nydelig!
    Takk for at du deltar på Card and Scrap sin utfordring:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  5. Virkelig et nyyydelig kort du har laget :-) og sååå mange lekre detaljer!!!
    Takk for at du deltar hos Kort O Mania. Håper på å se deg på vår neste utfordring :-)
    Klem fra Karin

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)