søndag 12. mai 2013

Konfirmasjonskort til jente i rosa

Også dette er et bestillingskort, og her har jeg kost meg med rosa :-)
 
Pyntepapiret er fra Papirdesign. Dies: kakeserviett og sommerfuglhjørner fra Cheeri Lynn, swirl fra Joy Crafts, label fra Die-namics og bokstavene er Tim Hotz. Sirklene er punchet ut, og nesten ikke synlig; en kantpunch fra MS. Jeg har brukt diverse småblomster, litt perler, blonde, charms og doily.
 
Motivet er denne gangen også fra Coloring book og er fargelagt med Copics.
Stempelteksten er fra Kort & godt.
 
 
 Det er et staffelikort, og på nederste panel har jeg brukt spellbinderdies til skrivefelt.
 
 
Jeg vil melde dette kortet på følgende utfordringer:
 
 
Ha en fin søndag :-)
 
 

10 kommentarer:

  1. Jeg leser teksten også, men får mest ut av bildene. Slik er det når jeg ikke kjenner kortlagingens kunst. Men jeg ser at det er fint. Dette ble nok lagt spesielt merke til vil jeg tro.

    Ønsker deg en fin lørdagskveld!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. really beautiful ! love your coloring
    thanks for playing with us at BTC&G
    hugs
    céline

    SvarSlett
  3. Åhhhh så smuk♥

    100000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.
    knuzzz♥

    SvarSlett
  4. Dette var skikkelig flott. Nydelig motiv og jeg virkelig liker fargevalget ditt. Tusen takk for enda et herlig kort til CMN sin utfordring.

    SvarSlett
  5. Kjempesøtt og nydelig pynte konfirmasjonskort.. Takk for deltagelsen i Card and Scrap sin utfordring . Lykke til. Maria

    SvarSlett
  6. Nyelig kort og kjempefint motiv! Fargeleggingen din er kjempefin. Takk for at du er med på CMN utfordringen denne gangen. Lykke til! klem, Elizabeth

    SvarSlett
  7. Aldeles nyyyydelig :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

    Unni
    Card and Scrap

    SvarSlett
  8. Så utrolig flott! Og digga fargelegginga på håret, det var knall!
    Flinka! ;)

    SvarSlett
  9. Lækkert konfirmationskort i "tøzefarver" :0) 1000 tak for din deltagelse på vor udfordring på Card and scrap..

    DT Hjørdis :0)

    SvarSlett
  10. Lekkert! Stilig med de sommerfulhjørnene!

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)