tirsdag 14. mai 2013

Konfirmasjonskort til jente med bretteteknikk

I siste nummer av Et trykk var det en artikkel med mal til dette kortet. Jeg falt helt for bretteteknikken og måtte prøve meg. Dette er første forsøk, og jeg har laget to til etterpå for jeg syntes de er fine og lette å pynte :-)
 
Jeg har brukt pyntepapir fra Papirdesign, kantpunch på kartongen.
Jeg valgte å ikke ha så mye pynt på denne, sommerfugl og label er dies fra Memory Box.
Et par retroblomster laget med punch, litt blonde og noen perler.
 
Tagen inne i kortet har jeg også laget helt enkel, med stempel fra Kort & godt.
 

 
Jeg har som nevnt laget flere slike kort, og jeg er ganske sikker på at det blir flere :-)
 
Ha en fin uke!

2 kommentarer:

  1. Stilig med personlige konfirmasjonskort! Denne kunsten skulle jeg lært meg, for det er stadig vekk behov for kort. Heldigvis får jeg si. Jeg liker å ha et fint kort sammen med en presang og gjerne med noen velvalgte ord på.

    Jeg ønsker deg riktig fin 17. mai og god pinse!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Nydelig brettekort! Har "sikla" på å lage brettekort ei stund - og din variant er VELDIG inspirerende :D

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)