tirsdag 28. mai 2013

Guttekort med metalltape

 
Endelig fikk jeg prøvd ut metalltapen som jeg kjøpte i fjor sommer.. Kortet laget jeg for 2-3 uker siden.
 
Jeg har brukt Tim Holtz tannhjul-dies på mitt første forsøk, liker effekten med den blanke sølvtapen.
Bakgrunnen er faktisk også metalltape på kartong. Jeg brukte en embossingplate med noter, malte med svart gesso og pusset vekk litt slik at sølvfargen kommer litt fram. Det vises ikke så godt på bildet, og grønnfargen er i virkeligheten mye klarere.. her ser den nesten ut som mosegrønn.
 
Jeg har brukt diverse muttere fra Tim Holtz, filmstripen er Die namic dies.
 
Har ellers ikke brukt noe annen pynt, kun en gitar charms. Andreas spiller nemlig gitar :-)
Bokstavene er også Tim Holtz dies.
 
Her har jeg brukt dies fra Spellbinders og stempel fra Kort og godt.
G-nøkkelen er selvfølgelig også i metalltape, kuttet ut med dies fra Marianne design.
 

 
Utrolig nok har vi fortsatt nydelige sommerdager her, i ettermiddag ble det en flott tur rundt lysløypa i godværet :-)

4 kommentarer:

  1. Kjempe stilig guttekort. Så kult og fint med den metaltapen .Klem synnøve

    SvarSlett
  2. Flott kort, og bruk av metall tape er tøft!

    Flotte bilder av dere i festklærne!!
    Jeg har Rogalandsbunad fra husfliden, men den må ordnes på. Min mor broderte den til konfirmasjonen min for over 30 år siden, og vesten er utslitt.
    Kjekt med bunad/drakt!
    Klem

    SvarSlett
  3. Jeg håper virkelig de som får de fine korta du lager vet å sette pris på dem! Dette var også kjempefint!

    Ha en strålende dag! Ser at finværet hos dere fortsetter. Her skinner også sola i øyeblikket, og det ser ut til å bli en fin dag.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  4. Et stilig kort til gutt.
    Flotte detaljer og fine farger.
    Ha en strålende dag.

    Klem :)

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)