onsdag 20. mai 2015

To forskjellige kort med diesen "butterfly duo" by Tim Holtz fra Sizzix

Denne diesen har to sommerfugler og det følger også med embossing folder. Jeg liker denne så godt, og har allerede brukt den flere ganger. Her skal jeg vise to av kortene hvor jeg har brukt disse diesene.

Her er et "artsy" kort

Framgangsmåte og materialer til dette kortet finner dere HER

Så et CAS kort



Her har jeg brukt papir fra starter kit fra Craft Asylum, som fulgte med min nye Big Shot Plus
På pyntepapiret har jeg brukt embossingfolder fra X-cut
Chipboard, sløyfe (på sommerfuglen) og stempeltekst fra Storyteller
Dies til banner fra Spellbinders
Perler fra FabScraps


Ønsker alle en fin dag :-)




1 kommentar:

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)