fredag 1. mai 2015

DT bidrag for Copic Marker Norge, konfirmant

Her er et konfirmasjonskort laget på bestilling.

Konfirmanten spiller fiolin og driver med pil og bue, så da måtte jeg lete på nett etter noe som passet.
Favorittfargen hennes er lilla og jeg fikk se et bilde av henne hvor hun har lilla hår, så da ble det slik:

 Ettersom hun er en jente som ikke liker søte sommerfulger og sånt, så måtte det bli en tøff stil.

Jeg har brukt dies fra Spellbinders til ramme, notene og label er Die- namics, banner er fra My minds eye og stjernene er punch.
Pilen er chipboards fra Storyteller, farget med black Wink of Stella brush.
Primas "Say it in crystal", perler og bling fra WoC.
Pyntepapiret er fra Papirdesign.

 Her er fargene jeg har brukt:


 I tillegg har jeg brukt Wink of Stella brush brown og black, samt Copics At You Spice rosa og lilla. 

God helg :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)