søndag 10. mai 2015

Dagens konfirmant

I dag blir en av mine tanteunger Tobias, konfirmert. Her er et av kortene jeg har laget til ham.
 
Jeg har brukt pyntepapir fra Papirdesign, dies fra Spellbinders, Die namics og Kort & Godt.
Stempel fra Prima.
 
 
 Motivet er et digitalstempel, Mikey fra Charmed Marks and Crafts.
 
Jeg har ikke notert opp fargene, men mener at jeg har brukt følgende farger:
 
Hud: E000-00-04-11-21-R20
Hår: E30-42-43
Klær: W0-1-3-5-7-9, BG 11-53-57
 
Jeg har også splashet på litt turkis Silk luster
 
Det er for øvrig fortsatt tid til å melde seg på Copic Markers utfordring konfirmasjon/ungdom.
 
Ha en flott søndag :-)


1 kommentar:

  1. Herlig tenåring i konfirmasjonsdress! Kjempefint med et personlig kort!

    klem fra Numedal

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)