fredag 8. mai 2015

Bursdagskort til 50 åring

Som DT hos Storyteller har vi fått mange flotte dies fra Sizzix, og her har jeg brukt en av de som jeg allerede nå vil bli flittig brukt. 
Sizzix Mixed Media 660220 er en pakke med 4 dies, så her får du mye på en gang :-)

Jeg har her brukt en av dem som delvis ramme på bildet.

Dette er et bestillingkort til en som fyller 50 år, og som liker seg veldig godt på sjøen.. det skulle vel være veldig tydelig :-)


Dies: Sizzix  Mixed Media 660220
Tall: Sizzix SIZ-658338
Anker og ror: La la land Crafts LLLC-8082
Banner; My Minds Eye NCH108
Pyntepapir; Prima, Finnabair
Filmstrip ribbon Tim Holtz  ADV- TH92820
Stjerner Tim Holtz  ADV-TH93213
Tag pad fra Prima 911058
Stempel på tagsene fra Prima 962050
Klokkecharms fra Storyteller
Jeg har brukt hvit Gesso, bølgepapp og knapper
På tallene har jeg fargelagt med svart Wink of Stella brush

Jeg har brukt Glossy Acent på ankeret og roret.

På innsiden har jeg brukt et stempel fra Papirdesign

Har du lyst å se hva de andre i teamet har laget kan du gå HIT

Ha en flott helg :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)