søndag 3. mai 2015

Album til konfirmant

Dette albumet ga jeg til familiens konfirmant. Jeg pyntet første siden med bilde av henne med diverse stash, mesteparten farget i sølv.
 
 
Et par nærbilder:
 


 
Neste side la jeg inn mitt favoritt dikt til konfirmanter, en hilsen fra meg og mine
 
 
Boka ble sendt rundt slik at gjestene kunne skrive en hilsen på dagen, og resten av sidene kan hun lime inn bilder fra konfirmasjonsdagen.
 
 Denne melder jeg på følgende utfordringer:

Hjerteboden papir & sånt: Feiring
Hobbygarasjen: Knapper

Ha en fin uke :-)




 
 

5 kommentarer:

  1. Så stiligt!
    Tack för att du deltar i utmaningen hos oss i Hjerteboden!

    SvarSlett
  2. Så flott gave og veldig personlig med bilde av konfirmanten på fremsiden.
    Veldig flott med all pynten du har farget i sølv.
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no

    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  3. Så fint med en presang det er lagt så mye arbeid i og som er blitt så vakker! Du snakker om minne for livet! Godt jobba!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  4. Kjempefin gave , forsiden og innsiden er helt nydelig med så mange flotte detaljer. Enig med Ingunn , kjempefint minne fra en stor dag. Klem Synnøve

    SvarSlett
  5. Hei! Løp innom Hobbygarasjen, en hyggelig overraskelse venter på deg! :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)