tirsdag 17. januar 2017

Hurra for 50-åringen!

Nå har jeg vært veldig dårlig på å blogge de siste månedene, det er vel ca 3 måneder siden sist... Det betyr ikke at jeg har ligget på latsiden, jeg har produsert masse både med scrappesakene og med strikkepinnene. Jeg satser på å vise fram noe av det etterhvert, men jeg starter med et av de siste kortene jeg har laget.

Min kjære mann fylte 50 år den 1. januar 2017. Han var nemlig nyttårsbarnet i Alta og Finnmark i 1967, og det ble behørig feiret et par dager på forskudd :-)

Jeg måtte selvfølgelig lage kort til han i denne anledningen, og bildet er fra en fisketur i Altaelva hvor han hadde hellet med seg.

Jeg har brukt papir fra Papirdesign, dies fra Sizzix (i høyre hjørnet) og Spellbinders.
Til pynt har jeg brukt små stjerner, teksten "hurra for deg" og button fra Papirdesign.
Metallpynt og "filmrull" fra Tim Holtz og stor stjerne fra Storyteller. Jeg har også brukt et sugerør og Washitape.

Kortet ønsker jeg å melde på følgende utfordringer:


Lena



6 kommentarer:

  1. Flott kort med mange fine detaljer.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  2. Stilig kort til en kar.
    mange flotte detaljer.
    Lill Anita :)

    SvarSlett
  3. Trenger nesten ikke presang når kortet er så fint! Personlig kort er tingen!

    Klem

    SvarSlett
  4. Så stilig kort :D
    Tusen takk for at du deltar på Papirdesign sin utfordring :)
    Håper du får en fin helg :)

    Klem fra DT Kristine

    SvarSlett
  5. Tøft og personlig kort. Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  6. Veldig lekkert kort!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst!

    DT Linda

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)