søndag 16. oktober 2016

Bursdagskort i knæsje farger

Her er et bursdagskort laget på bestilling.
Jeg lot meg inspirere av Ett Trykk og bruk av washitape.

Jeg har satt sammen diverse washitape i spreke farger og limt dem på hvit kartong.
I tillegg har jeg stanset ut noen ballonger med dies fra Paper Smooches og hjertet er dies fra Sizzix.
En liten rose fra Prima og liten 3D stjerne fra Storyteller.

Navnet er laget med blank dymotape, og diesen under er fra Die-namics.

Inni har jeg brukt to stempler fra Papirdesign på det øverste panelet.
Teksten nederst er stempel fra Kort og Godt.

Kortet melder jeg på følgende utfordringer:


Ha en fin uke!




5 kommentarer:

  1. A beautiful creation and perfect card for our theme at Allsorts this week, many thanks for joining in.

    B x

    SvarSlett
  2. Thanks for joining our challenge at Allsorts Tracy x

    SvarSlett
  3. Herlig kort med masse lekre farger! Takk for at du deler det med oss hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  4. Herlig og fargerikt kort. Dette ble jeg i godt humør av å se på... Skikkelig sukkertøyfeeling.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  5. Utrolig herlig kort! Stilig med washistripene!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)