søndag 22. juni 2014

Ny utfordring hos Storyteller

Da er det tid for ny utfordring hos Storyteller
 
Denne gangen er temaet embossing, tørr eller våt.
 
Hos meg er det for tiden full fokus på bryllupskort, har en del jeg må lage :-)
 
Jeg har valgt å bruke sølv embossingpulver til hjertene inne i banneren, og til teksten som er stemplet foran og på innsiden.
 
Stempel: Wild Roses Studio til motiv, Storytellers tekst.
Pyntepapir: Papermania
Dies: Wild Roses Studio, La la land Crafts, Spellbinders
Bord: X-cut og Faux diamond trim
Blomster, brad, goosebumps, perler og charm: Storyteller
Bling: Papermania. Jeg har brukt tyll til sløyfen
Motivet er fargelagt med Copic markers, på ballongene og sløyfen har jeg brukt Wink of Stella brush.
 

 
På innsiden har jeg også brukt stempel fra Storyteller.
 
 
Har du lyst å bli med på utfordringen, så finner du den her.
 
God søndag :-)

1 kommentar:

  1. Aldeles helt nydelig - det stemplet er jo helmax søtt da :)

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)