onsdag 18. juni 2014

Dåpskort til gutt

Her er et dåpskort jeg laget for min søster, til samme gutt som fikk kortet i forrige innlegg.

Jeg har brukt motiv fra LOTV. Motivet er fargelagt med Copic Markers.
Stempelteksten er fra Staz.Pyntepapir fra Papirgleder. Dies fra Spellbinders, La la land Crafts, Magnolia og Die-namics.Pynt: Glidelås fra Prima, egenheklet blomst, charm fra Storyteller og diecut krona husker jeg ikke hvor jeg har kjøpt. Whasi tape øverst. Bånd/blonde fra Ribbon girls mener jeg.

Dette er et Staffelikort.
Bokstavene er Tim Holtz dies og bodyen er Joy crafts dies.
føttene er fra samme stempelplate som teksten (Staz).


Også dette stempelet er fra Staz.


Jeg melder kortet på følgende utfordringer:

Ønsker alle en fin dag :-)

1 kommentar:

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)