lørdag 28. juni 2014

Konfirmasjonskort til jente

Her er et konfirmasjonkort, bestilling til ei jente som ble konfirmert i mai.
 
Jeg har brukt stempel fra Sweet Pea.
Pyntepapir: Papirgleder. Dies: Spellbinders, La la land Crafts, Memory Box og Tim Holtz.
Sommerfugler og blomster fra Storyteller. Perler fra WOC.
 
På det nederste panelet har jeg brukt stempel fra Staz.
Og løfter du opp øverste del så har jeg brukt stempel fra kort & godt,
og så har jeg et panel til å skrive på.

 
Motivet er fargelagt med Copics.
 
Jeg har dessverre ikke lappen med fargene, men jeg mener at jeg har brukt følgende farger:
Hud: E11-21-50-51-93
Hår: E41-42-43
Klær: V20-22-25-28
Glitterpenn på hårpynt og blomst.
 
Jeg melder kortet på følgende utfordringer:
 
 
Ha en fortreffelig lørdag, her skinner sola endelig! :-)


2 kommentarer:

  1. WOW, digger hvordan du har fargelagt dette motivet.. Helt fantastisk...
    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  2. utrolig flott kort i fine farger:) klem

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)