søndag 22. juni 2014

Ny utfordring hos My Bestie Norge

Da er det ny utfordring hos My bestie Norge, og denne gangen vil vi se bretting.
 
Jeg har laget et staffelikort slik at den bevingede lille søtnosen får poppe opp :-)
 
Dies: Wild Roses Studio (ramme), Cheeri Lynn (sommerfugl) og Mariannedesign (swirl).
Blomster fra WOC og så har jeg brukt retro punch.
På bakgrunnen som er embosset kartong, så har jeg brukt bling fra Papermania.
 
 
Nederste panel, stempeltekst fra Staz.
 
 
Motivet er fargelagt med Copic Markers, og så har jeg brukt glitterpenn og Wink of Stella Clear på vingene.

 
Håper du har lyst å være med på utfordringen vår, du finner den HER!
 
Ha en flott søndag :-)
 
 
 

1 kommentar:

  1. Lekkert kort igjen!
    Her ser det ut til å bli en kjølig midtsommer i år, men vi har jo hatt mye fint sommervær til nå får vel tåle litt gråvær og vind. Regnet lar vente på seg så her springer vi med vannkanna.

    Fortsatt god søndag!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)