mandag 20. august 2012

Bursdagskort til 50 åring

Jeg lagde dette kortet i begynnelsen av uka, men ville vente til jubilanten hadde fått kortet før jeg la det ut. 50-åringen ble behørig feiret i går, så dagen i dag har vært litt slapp... :-)

Bursdagsbarnets største interesse er å fiske i Altaelva, og jeg fikk et flott bilde av ham hos fruen hvor han er nettop der og i fult utstyr - perfekt motiv! Jeg har brukt UTEE på bildet igjen, det funger bare så bra og anbefales virkelig :-) Blitzen lager ekstra gjenskinn når det blir ekstra glans, men det er jo ikke bildet jeg skal vise her alikevel.

Jeg har brukt:
Bazzill kartong, pyntepapir fra Pion design og Papirgleder, banneret med teksten er fra baksiden av Papirgleder arket.
Dies fra Go Kreate til den store rammen, rammen rundt bildet er Spellbinders. Swirl fra Memorybox.
Rosetten, bokstaver/tall og metallhjørnet er Tim Holtz.
Jeg fikk litt fjær fra fluebindings-utstyret hos min søster, det skal da illustrere en fiskeflue :-)
Jeg måtte selvsagt ha en fiske-charms og denne kan godt illustrere en laks i luftig svev! Kjøpt hos Nordlys hobby.




Inne i kortet har jeg brukt de samme papirene, venstre siden er Papirgleder og høyre Pion Design.
Jeg laget en pengelomme og har brukt Martha Stewart puncher til borden, og en bit blonde på lommen.

Teksten har jeg laget selv, og den er jeg veldig fornøyd med! Nå kan jeg bruke den til hva som helst fordi den er digital, det er bare å bytte tallet ut med ønskelig alder :-)




Da håper jeg alle får en riktig fin uke, og så må jeg si at det er utrolig hyggelig å få tilbakemeldinger - det varmer virkelig :-) Så prøver jeg å være flink med å besøke tilbake!

Kortet melder jeg på utfordringen til


10 kommentarer:

  1. Kjempe flott kort! har du laget teksten i word?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, takk :-) Nei, jeg har laget den i et fotoprogram. Det er mye lettere når man skal ha forskjellige fonter (skrifttyper) og ordene skal stables tett. Det går helt sikkert an å lage med Word art, men jeg trives godt med fotoprogrammet :-)

      Slett
  2. Råstilig kort med masse flotte og personlige detaljer!

    Flinkami <3

    SvarSlett
  3. Just stunning! What a gorgeous design :)

    SvarSlett
  4. Wow!!! Kjempeflott kort!!!!!

    SvarSlett
  5. Knall-stilig kort, men personlig preg :)
    å......jeg har fått enda en ny dies på ønskelista, den rosetten gjør seg virkelig godt å herrekort :)

    Klem

    SvarSlett
  6. Et kjempeflott kort med flotte detaljer♥.

    Ønsker deg en fin Tirsdag:)

    Klem, Marita

    SvarSlett
  7. Rigtig flot og personligt kort! Tak fordi du deltager hos Kort O Mania!

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)