søndag 12. februar 2012

Morsdagsgave - timeglass utfordring nr 3

Da har jeg omsider fått bidrag tre i boks, og jammen satt den langt inne.... Jeg har holdt på med et annet prosjekt i dag, en bursdagsgave som MÅ være ferdig i morgen og det fristet mest å jobbe med den :-P Da jeg omsider fant fram denne i kveld, så sleit jeg veldig med å få til noe.. men sånn er det jo bare noen ganger.

Jeg har scrappet en eske med sjokolade i morsdagsgave til mamma. Esken kjøpte jeg på taxfree på Gran Canaria i november..  Planen var jo å scrappe den i julegave til noen, men det ble ikke noe av så da passet det greit å få gjort noe med den nå :-) Sjokoladen er små flate firkanter med smak av appelsin, måtte jo kjøpe flere slik at jeg fikk teste.. hehe

Så over til utfordingen:
Vi er fortsatt på Valentine eller kjærlighet som hovedtema,
i dag var oppgaven på detaljer : hjerter og roser

Esken er i utgangspunktet bronsjefarget, og det har jeg beholdt.Esken er så fin i selg selv at det var unødvendig å gjøre noe mere med den. Jeg har kun limt paneler på lokket, oppe og på kantene. Papiret jeg har brukt er Papirdesign. Motivet er fra en serviett fra Kremmerhuset, jeg limte den med decopague på et stykke hvit kartong. Rammen rundt og den lille tagen er Spellbinderdies, hjertediesen er Nelli Snellen og swirlen er Memory box.
Roser fra WOC, de har fått litt hvit gesso på kantene. Teksten er fra Kreativ Hobby. Perler fra Kort & godt i hjørnene, bronseperlene er fra Nille. Ellers har jeg brukt osteklut, sløyfeband og hjerteperle og hjerteperle-nål.  

Jeg skulle med andre ord holde meg godt innenfor oppgaven :-)


Papiret på sidepanelene er baksiden av papiret på lokket, Papirdesign.
(hjerter her også)



Esken meldes herved på

Nå gleder jeg meg til i morgen, satser på frokost på senga pluss kaffe og kake :-)

Ha en fin morsdag alle mødre :-)

4 kommentarer:

  1. Den ble jo bare lekker :) Regner med mammaen din blir glad :) :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for at du deltar i NR 3 "Detaljer"-oppgaven til Anonyme Timeglass. Vakker eske du har laget, spekket med lekre detaljer! Riktig lykke til, blir spennende å se hva du lager til siste utfordring også :)
    Klem fra Anja

    PS: slå gjerne av ordbekreftelsen

    SvarSlett
  3. hm.. jeg trodde ikke jeg hadde ordrebekreftelse, ifølge innstillinger er denne av. Noen som vet hvordan jeg slår den av?

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)