tirsdag 28. februar 2012

Bursdagskort til 40 åring

Her er et kort jeg laget i forrige uke, bestilling til et skuddårsbarn. Jeg har brukt bilde av jubilanten og jeg har valgt et bilde hvor blitzen anonymiserer ham :-)

Jeg har brukt bazzill kartong, pyntepapir fra Majadesign.  Spellbinders på bildet og rammen bak, Labelen er også Spellbinders. Magnolia blomst-dies og swirlen er Memory box. Blonden er Europris, ellers har jeg brukt perler, diamantstener og charms fra Kort & godt, knappebrads fra? emballasjen er kastet..



Innsiden har jeg brukt baksiden av det samme pyntepapiret fra Majadesign og
samme Spellbindersramme.
Jeg har brukt en tag med stempler fra Kort & godt (swirl) og North Stamps - tekst.

1 kommentar:

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)