søndag 22. januar 2012

Sommerlig bursdagskort, midt i mørketida!

Her er også et kort jeg laget delvis ferdig sist mandag, selve motivet ble fargelagt i romjula og det er greit å få brukt de til noe. Litt rart å sitte her midt i mørketiden og lage et kort som ble så sommerlig. Men mest av alt er det bare deilig - man gleder seg til sommeren, iallefall til vi får mere dagslys :-)

Jeg tok egentlig utgangspunkt i denne skissen men var for sen til å levere den inn. Det spiller jo egentlig ingen rolle, skisser er jo utmerket for å komme i gang.

Materialer:
Panduro kartong, pyntepapir fra Wild rose studio, Martha Stewart sommerfugl punch, Spillbinders dies til rammen. Magnolia dies swirl og blomst, Roseknopper fra Kort og godt. Ellers har jeg brukt charm, perler og sløyfeband.

Motivet er teen fairy Mia fra Mo's digitalpencil, og er fargelagt med copics. Etter at jeg hadde limt panelene på så skulle jeg ønske at jeg hadde brukt søm, derfor ble det falske sting med glitterpennen som også er brukt på vingene til feen.




Her har jeg brukt pebbles som jeg har laget selv, jeg kjøpte epoxy stickers med glitter fra Hobbystuggus nettbutikk. Jeg har laget mange så jeg regner med at de blir flittig brukt framover :-)



Inne i kortet



Jeg melder kortet på følgende utfordringer:


Ha en flott søndag!






8 kommentarer:

  1. Kjempsøtt kort, og kult med de pebblesene ;)

    SvarSlett
  2. What an adorable card...inside and out! Love your coloring and the color combination! Glad you joined us in Mo's Challenge.

    SvarSlett
  3. lovely card, Lena, gorgeous colours! thank you for joining us at Mo's Challenge!
    hugs, Alina

    SvarSlett
  4. Spot on gorgeous!! Love the image and how beautifully colored she is. Great use of your die cuts too!!! Love those things, don't you!? Thanks for joining us at Sentimental Sundays.

    Hugs,
    Calypso

    SvarSlett
  5. Very sweet card! Thanks so much for joining us this week at Sentimental Sundays!

    SvarSlett
  6. Beautiful card. Nice colors, and embellies. Thanks for joining the Sentimental Sundays challenge this week.

    SvarSlett
  7. såååå nydelig! og et utrolig søtt motiv, flotte farger :D
    takk for at du deltok på vår utfordring 55 hos kort o mania!
    klem fra linda s l

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)