mandag 16. januar 2012

Mitt første veskekort

Jeg har sett en del som har laget disse søte små veskekortene, og nå fikk jeg endelig brukt helga til blant annet å lage en slik. Mal på kortet fant jeg i Ett trykk nr 4. 2011.  Jeg synes de er supersøte og de var overraskende enkle å lage, så her blir det garantert produsert flere :-)

Jeg brukte pyntepapir fra Panduro som basis (fra juleblokka 2010). De to andre pyntepapirene som jeg har dekorert med er fra First Edition Summer Breeze. Jeg har brukt Spellbinder swirl-dies, Martha Stewart bord, roser fra WOC, en liten kjole charm, noen perler og sløyfeband. SÅ har jeg faktisk laget en liiiten pebbles :-) Jeg brukte bare mønserpapiret og limte på så det skulle se ut som en knapp ;-)

En av mine venninner har bursdag i slutten av januar, hun får nok denne.



Perspektiv...


Baksiden


Inne i kortet har jeg brukt Spellbinders til rammene.
Stempeltekstene er fra Storyteller.




Ha en flott uke :-)

3 kommentarer:

  1. Lekker!!! (Husk min bursdag i april. Hehe) Nydelig fargekombinasjoner Lena :)

    SvarSlett
  2. Ja, se der! Kjempesøt eske.. så nå er nok du også hekta ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)