mandag 30. januar 2012

Bloggcandy hos Scrappehuset





Scrappehuset har hatt over 300 000 besøkende og feirer dette med en stor BLOGG CANDY

Premien er
 1. ett års abbonement på Ett trykk

Vil ha , vil ha!   Har betsemt meg for å abonnnere, er lei av å jakte på når bladet kommer inn i kiosken.
Nå  får jeg vente litt å se om jeg må kjøpe selv eller om jeg skulle være heldig å vinne :-)

2. Valgfri stempelplate.

 Her har de mange flotte å velge mellom, jeg kunne tenke meg flere - som feks denne




Jeg er fast leser av Scrappehuset og her er det stor variasjon. De har flotte utfordringer, lærerike og inspirerende innlegg av både gjesteartister og det faste design teamet. De presenterer stilarter med stor bredde, med andre ord - de har det HØYT under taket og det liker jeg :-)

Krysser fingrene!

1 kommentar:

  1. Tusen takk for koselige ord om oss i Huset!
    Det var kjekt å lese!
    - og takk for at du ble med på candyen vår! Lykke til!

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)