fredag 29. juni 2012

Bursdagskort, vintage

Jeg fikk en bestilling på bursdagskort forleden, og kortet måtte være ferdig til dagen etter. Da da ble det enkleste løsning - vintage :-)

Bildet er som vanlig hentet på nett. Bazzill kartong og pyntepapir fra Pion design. Memory box dies til swirlene. Roser fra WOC, sommerfugl fra Kuttut mener jeg.. Perler fra Storyteller, hjerte fra Manic Monday. Ellers har jeg brukt blonder, band. kakeserviett, osteklut og en fjær. Sistnevnte har jeg aldri brukt før, kjekt å prøve nye ting :-)

 Bildet ble litt lyst, så det er vanskelig å se detaljene..


Endelig fikk jeg testet denne diesen, den er fra Spellbinders og er utrolig vakker synes jeg!
Teksten er stempel fra North stamps. Papiret er fra samme Pion ark.

Ha en fortreffelig helg :-)

3 kommentarer:

  1. Kjempeflott kort fra deg igjen. Ble litt fint med fjær da, synes jeg;))

    SvarSlett
  2. Nydelig kort, og den diesen er SÅ fin! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)