onsdag 20. juni 2012

Avslutning for 10. klasse, kort til lærerne

Som nevnt i forrige innlegg, så skulle vi på avslutning på ungdomsskolen med vår yngste sønn. Dette var i går, og de hadde en fin markering med underholdning, kaffe og kaker før utdeling av vitnemålene.
 Jeg må nesten ta med et bilde av "lillebanet" Sigve, kjempefornøyd med å endelig ta sommerferie :-)



Lærerne fikk gave fra klassen, og jeg laget kortene, det ble tre enkle kort laget over samme lest.

Jeg har brukt de vakre papirene fra Pion design - "Til mor". De er jo så fine at de nesten er pynt nok i seg selv. Det er iallefall greit å få vist fram papiret som desverre ofte skjules bak pynten.



Dies fra Go kreate og Memory box, bokstaver er Tim Holtz, Martha Stewart punch til borden og sommerfuglen. Roser og band fra Woc. Ellers perler, charms og osteklut, enkelt og greit!






Inni har jeg brukt samme papir og dies. Jeg har stemplet en tekst fra Papirdesign som jeg syntes egnet seg bra, jeg fikk låne det av Lene-Sofie - tusen takk :-))





Ha en forsatt fin uke!

I ettermiddag er det cup-kamp - heia Alta!!! :-D

3 kommentarer:

  1. NYYYDELIGE kort!!! Heldige lærerne!

    Gratulerer til flotte Sigve som er ferdig med 10 år på grunnskolen :)

    Ja, HEIA ALTA!!!

    SvarSlett
  2. Kjempefine kort! Så enkle men likevel veldig flotte og kan tenke meg at lærerne ble glad:)

    SvarSlett
  3. Helt nydelige kort, med mange flotte farger og detaljer :)
    Du lager virkelig mye fint!
    har lagt meg til som følger nå, og gleder meg til å se mer av det du lager :)

    ha en super helg!

    klem Therese

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)