mandag 16. april 2012

Kort til tøff 40-åring

Vi var i 40-årslag i helgen, og jubilanten er vel i kategorien "tøff". Iallefall var det utelukket å bruke noe som minnet om pent og søtt...  Jeg måtte gå for det enkle, og det er ikke tilfeldig at det ble skikkelig GRØNT - nærmere bestemt "Artic cat -grønt"! Han er nemlig en Artic cat fan på sin hals, og for de som eventuelt ikke skjønner noe så snakker vi scooter her :-)

Jeg fant et egnet digitalstempel på Kenny K, og jeg må vel si at det sto i stil med feiringen også ;-))
Materialer: Bazzill kartong, pyntepapir fra Nille, stjernene er Spellbinderdies, borden er EK success,  og notene er Quic K, charms fra Kort & godt. Ellers fant jeg fram en grønn buttlecup og band-rester fra Luhkkaer som jeg har sydd, (Det skal jeg forøvrig også lage et innlegg om snart) og svart dymotape.
Motivet er fargelagt med Copic markers, jeg har ikke notert ned hvilke farger.





Jeg melder dette kortet på følgende utfordringer:


Ha en fin uke :-)



10 kommentarer:

  1. very cool card, thanks for sharing at cupcake inspirations

    Tina
    sweetie dt

    SvarSlett
  2. Så sprekt kort i glade farver :)

    Gleder meg til luhkka-innlegget

    SvarSlett
  3. Stilig kort:D Artig motiv og flotte farger:)

    SvarSlett
  4. Lol! This is great! Thank you so much for joining us at Cupcake Inspirations this week! Good luck,
    Rene :D

    SvarSlett
  5. Kjempekult kort med friske farger.. :)

    SvarSlett
  6. Kult kort:) herlig å se så friske farger:)

    SvarSlett
  7. Dette var tøft ja. Og et herlig fargelagt motiv.
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene.

    Klem :o)

    SvarSlett
  8. Kul kort i knæsje kule farger:)) Flott fargelagt er det og:))

    Takk for ditt bidrag til Papirdokkene:)

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett
  9. Fun card! Thank you for joining us at Cupcake Inspirations.

    Happy Crafting!
    Jen (JLJ Designs)
    My Blog

    SvarSlett
  10. Stilig kort, og herlige farger og stempel du har brukt!

    Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)