lørdag 14. april 2012

Bursdagskort til 60-åring

Dette er et bestillingskort til en 60-årig herremann, som vanlig så er det ikke enkelt med disse herrekortene... Hun som bestilte hadde sett kortet jeg laget til min bror med dette motivet, og ønsket at jeg bruke det nå også. Det er jo en utrolig kul type som kan brukes til alle aldre synes jeg, så det var ingen problem for meg å etterkomme det ønsket :-)

Materialer: Bazzill kartong, pyntepapir fra Prima, Printery collection, rammen til motivet er Go - kreate (jippi, endelig fått testet dem), bladswirlen er Sheeri Lynn og swirlen i hjørnet er Spellbinders. Krone- pebblesen laget jeg ut av et stykke av pyntepapiret i samme serie som det øvrige. Den andre pebblesen er noe jeg fant på nett.Perler og charms- "gratulere med dagen" fra Kort & godt. Ellers har jeg brukt rose fra woc, osteklut og svarte blomster og en bit sløyfeband fra skuffen.



Motivet er fra MO's digital pencil.



Fargene jeg brukte:

(mye jordfarger til meg å være, men nå fikk jeg testen noen av de nye fargene.)



Jeg melder kortet på til følgende utfordringer:




God helg!


6 kommentarer:

  1. Kjempeflott! Jeg blir mere og mere glad i de Epoxyene ;) :)

    SvarSlett
  2. Så herlig herrekort! Og du er jo blitt helt rå på fargelegginga! :)

    SvarSlett
  3. Stiilig kort... ! Flott fargelagt motiv Lena
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene og lykke til
    klem, Angella

    SvarSlett
  4. Flott kort, likte godt stempelet du har brukt og det er veldig fint fargelagt.
    Takk for at du deltar hos oss i Scrap'a'long.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  5. Knallstilig kort! Flott motiv og herlig pynt!

    Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett
  6. Knallstilig kort, tøft motiv!
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene :)

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)