tirsdag 17. juli 2012

Rockegutt

Her er et konfirmasjonskort jeg laget nesten ferdig i april, og da ei venninne trengte et kort i juni så var det greit å ta dette fram da det skulle passe mottakeren :-)

Jeg har brukt bazzil kartong, pyntepapir fra Papirdesign. Sizzix stjertedies, stjerneborden er Martha Stewart borderpunch, perler og charms fra Kort & Godt. Motivet er fra Kenny K og er fargelagt med Copics, husker ikke lengere hvilke farger jeg brukte.


Inne i kortet har jeg brukt stempel fra Kreative hender, dies er Go Kreate.
Ha en super uke!

1 kommentar:

  1. Herlig kort!! Du farvelegger bare så lekkert Lena!

    De stjernediesene er flotte - må jaggu meg vurdere å kjøpe slike jeg også :)

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)