lørdag 24. desember 2011

God Jul


Da er det julaften,og jeg tar meg tid til et lite innlegg. Jeg har laget en god del som jeg ikke har hatt tid til å legge ut, men mye av dette ville jeg heller ikke publisere før gavene er åpnet :-)

Dette bildet er en siste liten julegave, så det ble så enkelt som mulig. En av mine tanteunger vil forhåpentligvis henge denne over sengen sin :-)

Jeg har grunnet med sølvmaling og deretter brukt crakelering, også dette i sølv.

Deretter har jeg brukt serviett som decopage og limt på så litt pynt.

Det er svært vanskelig å ta bilde av glinsende motiver, så her har jeg lagt ut to fra litt forskjellige vinkler.




 Teksten fant jeg på nett og den synes jeg er søt og passende til dette enkle bildet. Stjernen er Spellbinders.


Jeg melder bildet bildet på utfordringen til  Scrappekammeret - siste liten

og vil med dette ønske alle en riktig god og fredfull jul :-)

2 kommentarer:

  1. Kjempelekker!! Flotte englebilder :) Denne blir nok dekorativ på veggen :)

    Takk for at du deltar hos Scrappekammeret

    SvarSlett
  2. Nydelig! Herlig med engler og glitter!
    Klem Ingrid,
    Scrappekammeret

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)