mandag 6. februar 2017

Bryllupskort

Dette bryllupskortet ble laget i fjor, inspirert fra bladet Ett Trykk.

Det er alltid gøy å prøve noe nytt, og jeg synes denne vaianten var så kul at jeg måtte prøve :-)

"Dressen" består av svart kartong  (det øverste laget) som jeg snittet og bøyde til siden for å danne jakkeslag. "Skjorta" er laget av hvit kartong som jeg har klippet til slik at den passet og limt bakpå fronten. En liten sløyfe fra Storyteler i halsen, og hvite små perler danner knappene.
Kjolen består av dolily brettet til et skjørt, mens overdelen er laget ved hjelp av hjertedies og saks. Jeg limte også en bit av en doliy på bærestykket, så ble det litt "blonde" der også.
En blondesløyfe, perleband og en enkel rose til pynt.

Strassband med hjerter nederst.

Innsiden er også enkel i stilen.

Dies fra Spellbinders, stempel fra Kort & godt.
Den hvite kartongen er embosset.

Kortet melder jeg på følgende utfordringer:


12 kommentarer:

  1. Nydelig kjole og stilig dress du har laget

    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no
    Ny nettbutikk er oppe å går, med masse gode tilbud.
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  2. Så lekkert :-) Flink du :-) Ønsker deg en flott dag :-)

    SvarSlett
  3. Stilig kort! Enkelt og klassisk i stilen, og så fin innside:)

    SvarSlett
  4. Ekstra kjekt å gi og ikke minst å få! Skikkelig fint og forseggjort!

    Klem

    SvarSlett
  5. Lekkert og stilig bryllupskort! Tusen takk for at du deltar i Scrappiness sin utfordring. Klem Bente-Heidi

    SvarSlett
  6. Dette var et morsomt og litt annerledes kort. Stilig! :)
    Takk for ditt bidrag i Hjertebodens utfordring.
    DT-Irmelin

    SvarSlett
  7. Nydelig bryllupskort, veldig flott med perlebandet på. Takk for at du deltar i Papirplaneten sin utfordring Kjærlighet. DT Monica

    SvarSlett
  8. Lekkert bryllupskort ! Stilig !

    SvarSlett
  9. Et rigtig flot og elegant bryllupskort

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)