torsdag 3. mars 2016

Strikka kjøkkenkluter

Fjorårets sommerstrikk for meg var kluter, helt perfekt både i varmen og på reise. Jeg fikk til slutt 14 kluter og de fleste av dem ble gitt bort til jul. Magebeltene laget jeg på data, og det var kjekt å gi dem bort med en slik innpakning :-)

Alle mønstrene er fra Bitta Mikkelborg og har blitt lagt ut på facebookgruppen hennes i forbindelse med klute-alonger hun har kjørt.



Her kan man se mønstrene litt bedre.
Noen av mønstrene har jeg strikket to av, men de aller fleste er det bare en variant av. Disse mønstrene er moro å strikke og så er det gøy med små prosjekter innimellom.


Lena

1 kommentar:

  1. For ei fin samling kopptuer! Herlige farger du har brukt. Og så har du gitt bort nesten alle.... Typisk for oss strikkere, det.
    Jeg driver med ego-strikk i det nye året.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)