tirsdag 5. januar 2016

Glitrende jul

Her er et glitrende julekort.

Jeg har brukt dies fra Spellbinders til den hvite rammen med alle snøkrystallene. I tillegg har jeg stanset ut noen løse snøkrystaller som jeg har limt oppå. 
Jeg har limt hvite perler og bling i senter av alle snøkrystallene, bortsett fra på de løse hvor jeg har limt på "goosebumps". Glitterkartong fra Panduro. 


Stempelet "god jul" er fra KaBoks, jeg har stemplet på transparent ark (husker ikke hva det heter):


Inne i kortet har jeg brukt et stempel fra KaBoks og pyntepapir fra Majadesign. 

Jeg melder kortet på følgende utfordring:

Ha en flott uke!


6 kommentarer:

  1. Kjempe flott og glitrende kort. Likte god stempelet på transparent arket
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  2. Kjempefint glitterkort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  3. Så utrolig nydelig. ♥
    Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.
    Klem Line

    SvarSlett
  4. herlige farger! takk for at du deltar hos hobbygarasjen.no. DT Graciela

    SvarSlett
  5. Utrolig flott kort. Nydelig pyntet fremside :-)
    Klem fra DT Julia, Hobbygarasjen

    SvarSlett
  6. Kjempelekkert kort!
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst!

    Linda

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)