tirsdag 1. september 2015

Dåpskort, DT bidrag for CMN

Her er mitt siste bidrag som DT for Copic Marker Norge.
Jeg har begynt med studier på UiT Campus Alta, og må prioritere tiden min på det framover.

Temaet er Ny start, og mitt bidrag er ett dåpskort.

Jeg har brukt de nydelige pyntepapirene fra Majadesign. Dies fra Spellbinders, Mariannedesign, Magnolia og Die Namics. Blomst fra Storyteller, pon pon fra Papermania. Stempelteksten er fra Staz on. 

Motivet er et stempel fra LOTV.


Utfordringen finner du HER


Jeg melder kortet på følgende utfordringer:


Ha en fin uke :-)

5 kommentarer:

  1. Så nydelig Lena! Et lekkert dåpskort med de nydeligste papirer og skjønt motiv!
    Takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping denne gangen, lykke til i trekningen!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  2. nydelig dåpskort , flotte farger og motiv. klem Synnøve

    SvarSlett
  3. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  4. Nydelig kort:) Virkelig ett skjønt motiv, og papirene er fantastisk flotte:) Lykke til med studiene, håper du får tid til litt scrapping innimellom også:)

    SvarSlett
  5. Så søtt kort . Med flott farget motiv og nydelige ark. Eg og liker. Maja best ... Takk for deltagelsen i Card and Scrap denne gangen, og lykke til.

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)