onsdag 30. september 2015

Bryllupskort i hvitt og gull

Her er et bryllupskort jeg laget på bestilling i sommer.

Jeg har brukt pyntepapir fra Papirgleder.
Bilde er fra et utklippsark, usikker på leverandør men jeg tror det er Kort & Godt.
Dies fra Spellbinders, perlepynt fra Kort & godt, roser fra Storyteller, perler og nåler fra WOC, gullbånd og perlebånd fra Spellbinders.


Innsiden av kortet, på høyre side laget jeg en lomme til å ha penger/gavekort i. 


Jeg melder kortet på følgende utfordringer;


Lena

5 kommentarer:

  1. Lekkert kort du har laget i hvitt og gull. Passer jo perfekt til bryllupp :-) Tusen takk for at du deltar hos Papirlosjen sin September utfordring :-) Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett
  2. Nydelig bryllupskort i gull og hvitt! Flott gjennomført helte veien og flott pyntet! Takk for at du scrapper med Kort o Mania! Anne Lill - DT KOM

    SvarSlett
  3. Kjempenydelig kort du har laget, takk for at du er med i utfordringen vår på Papirlosjen. Klem fra DT May Britt

    SvarSlett
  4. What a completely gorgeous design. Love the vintage/shabby chic feel. So much delicious detail!

    Thanks for sharing in our Recipe challenge.

    Lin
    Dream Valley

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)