mandag 26. januar 2015

Tag med Distress Stain Spray, og ny utfordring hos Storyteller

Det er ny utfordring hos Storyteller i dag, hvor temaet er ALT ER TILLATT.
 
Mitt inspirasjonsbidrag er denne tagen, hvor jeg har testet ut produktet Distress Stain Spray.
 
 
Her er produktene jeg har brukt:
Roser, chipboard, blonde, perlehjerte og charms fra Storyteller.
Bladene er dies fra Prima, og teksten er dies fra Spellbinders.
 
 
Tagen og all pynt ble sprayet med fargen Pewter (sølv)
Sprayen er metallisk og dekker godt, jeg ble veldig fornøyd med resultatet av effekten.
 
Håper du har lyst til å delta på utfordringen vår hos Storyteller, HER kan du se de flotte bidragene til teamet :-)
 
Ha en flott uke!


1 kommentar:

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)