mandag 29. september 2014

Årets første julekort

Jeg ser at mange har startet med julekort, og nå har også jeg fått laget mitt første til årets jul!
Jeg holder meg stadig innenfor vintage/shabby stil, trives godt der akkurat nå :-)


Deloppgaven denne gang var lag på lag, minst 5 lag.

Jeg har brukt et motiv fra Sagene vintage utklippsark.
Pyntepapir fra Maja design, dies fra Spellbinders, Memory box og Joy crafts.
Pynt fra Storyteller og WOCX.

Jeg har brukt Glitter snow på blomstene og på kantene.


I tillegg til Anonyme timeglass, melder jeg også kortet på


Ha en flott uke!

1 kommentar:

  1. Kjempenydelig julekort du har laget, så lekkert pyntet.
    Jeg henger kraftig etter og har ikke en gang kjøpt inn juleark….
    Hvordan skal dette ende :)

    Klem Sissel

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)