torsdag 25. september 2014

Anonyme timeglass utfordring, del 2

Da er vi kommet til del 2 av Cherish This - Memories fore life Anonyme timeglass utfordring.

Overordnet tema er forstatt Mist, eller maling eller glitter.

Denne gangen er oppgaven alterer noe, eller lag en eske (bretting)

Jeg har valgt å pynte en walnøttboks som jeg har hatt liggende lenge til formålet, så det var greit å endelig få gjort det :-)



Boksen ser opprinnelig slik ut, og har perfekt størrelse til å ha på bordet til for eksempel snop.


Jeg har brukt pyntepapir fra Majadesign.
Dies fra Prima (doily og blader), dies til boksaver fra Quic kutz.
Blomster fra Storyteller.
Perler fra WOC og hjerter fra Staz on.
Blonder fra Bikuben.

Bokstavene er stanset ut i hvit kartong, så har jeg brukt glossy accent på dem for å få de tykkere. Til slutt har jeg malt dem med hvit akrylmaling.

På rosene har jeg brukt glimmermist. 

Her kommer flere bilder tatt fra flere vinkler.




 
Det er vel mye mulig at denne boksen havner i London hos snuppa mi :-)

Nå er jeg spent på hva neste oppgave blir, ha en fin torsdag!



2 kommentarer:

  1. Kjempefin boks!! :D

    dette er et nydelig besøk i bloghop-runden min! :))

    SvarSlett
  2. Nydelig pyntet! Takk for at du er med oss i Anonyme Timeglass og lykke til videre!
    Merete

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)