lørdag 5. oktober 2013

Kommodekort til søsters 50 årsdag

Til min søster så laget jeg også et kort på bestilling fra en annen søster. Jeg bladde litt i mine Ett Trykk magasiner, og fant noen søte kommodekort som jeg fikk lyst å prøve. Med Majadesigns nydelige papirer så synes jeg det ble riktig så morsomt. Denne malen kan brukes like gjerne til en 50 åring som til for eksempel en konfirmant!

Pyntepapiret er som nevnt fra Majadesign, dette er fra serien Sofiero som jeg synes er helt nydelig :-)
Jeg har ingen kjoledies, så den tegnet jeg og klippet ut selv. Jeg har limt på en bit roseblonde til belte og en bit oppe på kanten. De fine perlene fra WOC ble til knapper, og så hengte jeg på en veskecharms på en av skuffene. En kleshenger-charms hadde jeg også, heldigvis :-)
Labelen er dies fra Die-namics og teksten er stempel fra Kort og godt.



 Slik ser kortet ut på innsiden.
Og slik ser baksiden ut.
 
Dette var faktisk veldig enkelt og morsomt å lage, så jeg kommer nok til å lage flere av de.

Ha en flott lørdagskveld :-)

1 kommentar:

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)