søndag 13. oktober 2013

DT kort, My besties Norge utfordring 4

Så gøy at så mange deltar på utfordringene våre, det kommer så utrolig mange flotte bidrag :-)
 
Nå er det klart for neste utfordring hos My Besties Norge, og denne gangen vil vi at dere skal bruke punch.
 
Her er mitt inspirasjonsbidrag, jeg elsker å lage dette brettekortet som du finner malen på i Ett trykk nr. 2 i 2013.
 
Jeg har brukt en MS punch på alle kantene og sommerfuglen, og retro punch til blomstene.
Dies fra Spellbinders, Magnolia og Joy Crafts.
Pyntepapir er Majadesign.
Pynt fra Prima, Storyteller og diverse fra skuffen.
 

Tagen inne i kortet:
Stemplet er fra Staz
 
 
Motivet er img816og fargelagt med copic markers.
 
 
Jeg har dessverre rotet vekk lappen med fargene jeg brukte, da det er en stund siden motivet ble fargelagt.. Jeg har brukt litt Frantage shabby pink embossing enabel og litt skarp rosa glitter på kantene og på rosene.
 
 
Håper du har lyst å delta, stikk innom bloggen å sjekk ut de flotte bidragene til designteamet :-)

Jeg melder kortet på følgende utfordringer:

Herteboden - papir & sånt: Bingo (Charm, distress,  Frantage. Distress, bursdag, blomster)
Stampin' for the Weekend: Anything goes
Kreative Verden: Alt er lov
Nordsalten hobbyklubb: Tag
Hobbygarasjens utfordringsblogg: Alt er lov


 
 
Ha en flott søndag!

8 kommentarer:

  1. Stilig kort, og de motivene der er jo så fantastisk søte.
    Takk for at du deltar hos Nordsalten hobbyklubb.

    SvarSlett
  2. Et nyyyydelig kort, og et flott malt trykk ♡
    Takk for ditt bidrag til hobbygarasjen.
    Klem pia

    SvarSlett
  3. Takk for at du deltar hos Kreative Verden med dette fine kortet. Nydelig motiv, og flott bruk av punch/dies. Klem DT-Rita

    SvarSlett
  4. Lekkert kort i friske farger. Takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb. Klem DT-Rita

    SvarSlett
  5. Lekkert og en super brett :)
    Klem Sissel

    SvarSlett
  6. Nydelig kort, brett og pynt!:))
    Ida

    SvarSlett
  7. Så flott kort med masse detaljer, tøft brettet og flott fargelagt!
    Tusen takk for at du deltar i hobbygarasjen sin utfordring.
    Klem Karin Lovise

    SvarSlett
  8. Kjempeflott kort! Nydelig motiv. Takk for at du deltar i utfordringen vår hos Hjerteboden.
    Klem, Bente

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)