mandag 18. februar 2013

Pyntede telys bokser

Disse boksene dekorerte jeg i januar, en ble gitt i bursdagsgave og en skal gis til en av mine nieser i "innflyttingsgave" sammen med noe annet.
 
Jeg har pyntet begge boksene ganske enkelt. Sidene har jeg limt servietter på med decopague, og deretter lakket for at de skal holde. Ellers har jeg bare lagt på litt band, blonder og enkel pynt.
De fleste har jo telys i hus, så hvorfor ikke ha de i en dekorativ boks som kan stå fremme :-)
 

 
Fronten, her har jeg brukt limpistol for at hjertet på glassruta skal holdes.
 

Boks nummer to:

 
 
Litt mer pynt på denne. En hjemmeheklet blomst med papirblomst inni og en liten perleswirl.
 


 
Tror nok at jeg kommer til å lage fler av disse, for det er veldig enkelt og dessuten en praktisk gave :-)
 
 
Ha en flott uke!

8 kommentarer:

  1. Kjempeflotte, har du laget boksene selv eller kjøpt dem :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :-) Boksene er kjøpt på Nille.

      Slett
  2. gorgeous!!! what a beautiful box... the embellishing is just gorgeous :)

    SvarSlett
  3. Nydelige! Kjekt med slike dekorative bokser til te-lysa. En super presang, spør du meg!

    Ha en strålende tirsdag! Her er det straks klart for skitur.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  4. Nydelige esker:) Og en super gave-ide:)

    SvarSlett
  5. Nydelige pyntet bokser.
    Flott ide til gave også.

    Klem :)

    SvarSlett
  6. Åh wooow så vakre bokser ♥ Disse strålte bare eleganse og luksus. Hadde vært dønn stolt å ha hatt noe sånt stående hjemme hos meg selv ihvertfall :)

    SvarSlett
  7. Har ikke sett slike bokser på Nille, men de ble nydelige, og fine til å ha telys i :)

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)