lørdag 14. juli 2012

Sweet as candy

Her har jeg laget et skikkelig sukkertøykort, og smårutene i pyntepapiret får meg til å tenke på lyse sommerdager :-)

This is a candy-sweet card I think, and the pattern makes me think of sunny summerdays :-)

Jeg har brukt det søte motivet Ava fra Saturated canary. Kartongen er bazzill og pyntepapiret er fra en blokk, jeg husker ikke hvilken, Spellbinderdies til rammen, sommerfuglen er Magnolia og swirlen er Marianne design. Fra Kort og godt har jeg perler, snurrer (de hvite bak blomsten) og bursdagsstempelet. Ellers er det diverse fra skuffene.

I have used the sweety Ava from Saturated canary.



Til motivet har jeg brukt disse fargene

Jeg melder kortet på følgende utfordring


Ha en fin lørdag :-)

7 kommentarer:

  1. Nydelig sommerkort Lena :)

    Hva er det grønne silkeaktige du har bak blomsten? Lurer på om det er det samme som jeg har i hylla i butikken....

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Lene :-)

      Det grønne er en slags silkeblomst, jeg fikk en pakke med blant annet disse fra min søster i fjor... tror ikke jeg har sett at du har noe sånt..

      Slett
  2. hvor er det bare smukt ♥

    1000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.
    knusss♥

    SvarSlett
  3. absolutely gorgeous Lena!
    thank you so much for sharing it with us over on the Saturated canary challenge blog
    hugs Lou xxx

    SvarSlett
  4. Sikke et sødt kort.

    Tusind tak for at du deltager i udfordringen hos Card and Scrap.

    SvarSlett
  5. Herlig og søtt kort.. kjenner det klør i scrappefingrene mine nå.. :D

    SvarSlett
  6. Hi sweetie, love your creation its beautiful, thank you for joining us at Saturated Canary this time, hugs Pops x x x

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)