fredag 27. juli 2012

Rosa babysokker i myk ull/bomull

Her har jeg et par heklede babysokker, eller tøfler om du vil. Jeg startet egentlig på et par converse-tøfler, for de så jo så fine ut. Men mønsteret som sto i Familien var, iallefall for meg, helt håpløst!
Jeg gjorde flere forsøk, men fikk ikke til noe pen lukning foran, så det endte med at jeg fant et annet mønster. Litt irriterende, men men...

Jeg har brukt duo fra Sandes, et alldeles mykt og deilig garn av 45 % bomull og 55 % merinoull.
Mønsteret er fra Drops, det finner du HER. Jeg kuttet ut blomstene og la heller tvinnet garn rundt skaftene, så holdes sokkene godt på små føtter :-)



God helg :-)

1 kommentar:

  1. Så søte!!! Du e rå me heklekroken Lena :) Æ e lykkeli bare æ greie litt stava og fastmaske :) :)

    Heldige småfotan som får så skjønne tøfla

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)