onsdag 28. desember 2011

Scrappealbum

Vår gudatter hadde ønsket seg litt scrappesaker til jul, så jeg tenkte det var greit å ha et lite album hun kan scrappe egne bilder i også. Jeg var litt sent ute med å lete etter egnet bok, så det ble en limegrønn bok - med svarte ark. Fargene kommer ikke helt riktig fram på bildet, de er nok skarpere i virkeligheten.

Jeg fant ut at jeg måtte scrappe forsiden og fant fram det nyeste bildet jeg hadde av henne. Hun hadde rød topp, og denne fargekombinasjonen ble veldig utfordrende! Jeg kjenner at jeg ikke er så veldig glad i rødt, untatt til jul da hihi... Men dette ble da resultatet, selv om jeg underveis skulle ønske at hun hadde på seg en sommerlig farge som leker bedre sammen med det limegrønne :-)

Jeg har holdt meg til enkel pynt som ikke stikker for mye ut, og som forhåpentligvis tåler en støyt.

Sort kartong er brukt som bakgrunn og jeg har punchet med Martha Stewart border rundt hele.
En annen MS puncher på den svarte kartongen bak bildet.
Pyntepapir fra Papirgleder
Sommerfugl og swirl er Cheery Lynn
Limegrønn bord er klistremerke fra Nille.
Har også pyntet litt med røde perler og lysegrønne rhinestones.

Jeg laget denne i siste liten, den 22. desember :-P



Jeg melder denne på utfordringen til

 Cupcakeinspirations

Kammerpikenes utfordring - siste liten

5 kommentarer:

  1. Heldige guddattera som har ei gudmor som lager vakre ting - og jeg regner med at Julie etterhvert kommer til å tilbringe noen "scrappetimer" sammen med tantegudmora si :) :) Bra du rekrutterer flere unge og lovende "papirdukker" :)

    SvarSlett
  2. beautiful picture...lovely colors & details...thanks for joining us at cupcake inspirations

    Tina
    sweetie dt

    SvarSlett
  3. Beautiful layout! Thank you for joining us at Cupcake Inspirations.

    Happy Crafting!
    Jen (JLJ Designs)
    My Blog

    SvarSlett
  4. Så kjempeflott! Og en strålende gave! Dette blir hun nok veldig glad for, og den vil gi glede gjennom hele året!

    Tusen takk for bidraget til Scrappekammeret!

    SvarSlett
  5. Kjempeflott gave du har laget!!!
    Tusen takk for ditt bidrag til vår utfordring på Scrappekammeret!
    Håper du blir med på vår nye utfordring som kommer på torsdag :)
    --klem--

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)