torsdag 15. desember 2011

Let it snow

Her har jeg laget et julekort i blått igjen, tida begynner å bli knapp
så man har ikke all verdens tid til scrapping så nært jul.
Iallefall ser jeg at det er lett å gå for litt enklere løsninger nå :-)


Jeg har brukt Bazzill, papir fraPapirdesign, Stempel fra LOTV, Spellbinders til rammen, stanset ut de små snøkrystallene og brukt Spellbinder dies på den store snøkrsystallen. Ellers har jeg brukt snøkrystall-charms, perler, bling og blondeband fra beholdningen min.



Bamsen er fargelagt med Copics, pelskanten har fått litt snø-glitter og snøen på himmelen malte jeg med copics opaque white før jeg til slutt la på litt frosted lace stickles.


Den største snøkrystallen har fått litt snø-glitter på kantene



Innsiden av kortet, stempelet er fra Steampers heaven



Jeg kaster meg på følgende utfordinger:


2 kommentarer:

  1. Det va nusselig :)Helig e den som får kort fra deg :)

    SvarSlett
  2. kjempefint kort! blått er fint til julekort:)

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)