onsdag 23. november 2011

Luer

Jeg liker å strikke mens jeg ser på tv, så det kan bli noen omganger nå og da - jeg ser ikke så fryktelig mye på tv'n så noen ganger bruker jeg lang tid på å få ting ferdig.  Iallefall har jeg fått strikket noen luer nå i høst, med min sporadiske strikke-tid så liker jeg best små prosjekter.

De to første luene er Kari Traa, eller dvs kopi av hennes lue som du må kjøpe om du skal ha orginal. Jeg strikket min første sist vinter og elsker den, den er tynn og god å ha når man skal være i aktivitet. Disse er strikket i litt tykkere garn, og flinke meg klarte å sy den ene lua sammen i feil ende. Jeg gadd ikke rekke opp igjen da det egentlig ikke har så stor betydning.

Resten av luene er mønstre fra Arne og Carlos, tre dameluer og to herreluer. Jeg har planer om å strikke en god del flere fra mønsterheftene deres - de har mange fine! Spørs om ikke en del av dem havner under noen juletrær, da det er grense for hvor mange luer man har bruk for her i huset :-)

2 kommentarer:

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)